Producent i wydawca gier wideo Image Power rozpoczął przyjmowanie zapisów na akcje serii F. Oferta publiczna obejmuje do 274.100 nowych akcji. Celem spółki jest pozyskanie środków na realizację ambitnych celów, w tym wprowadzenie Haunted House Renovator na rynek.
Zapisy na akcje serii F Image Power rozpoczęły się 21 listopada 2023 r. i potrwają do 12 grudnia 2023 r. Cena emisyjna wynosi 10 zł za akcję. Pozyskane środki chce przeznaczyć między innymi na kompleksowe przygotowanie do wejścia na rynek obiecującej produkcji – Haunted House Renovator.
– Jesteśmy bezpośrednio po wprowadzeniu na rynek wszystkich planowanych na 2023 gier i możemy rozpocząć intensywne działania skierowane ku przyszłości. Mamy ambicję rozszerzać nasze możliwości – dążąc w stronę kreowania coraz bardziej rozbudowanych gier wysokiej jakości. To nasze „nowe otwarcie” rozpoczynamy od skoncentrowania środków wokół prac nad Haunted House Renovator – grą o potencjale zweryfikowanym widocznym zainteresowaniem graczy – mówi Marcin Zaleński, prezes zarządu Image Power SA.
Dotychczas Image Power wydało 5 gier. Trzy najnowsze produkcje – Creature Lab, Cruise Ship Manager i Offroad Mechanic Simulator – ukazały się w bieżącym roku. Najnowsza gra studia (Offroad Mechanic Simulator) zebrała wysokie oceny (Very Positive) od graczy na platformie Steam. Obecnie Image Power pracuje nad nad Haunted House Renovator, łączącym modny temat renowacji domów z atmosferą produkcji typu Ghostbusters czy Wednesday. Gra powstaje w najnowszej technologii Unreal Engine 5 i będzie prezentowała wiele unikalnych mechanik, zarówno w sferze odnawiania, jak i radzenia sobie ze zjawiskami paranormalnymi. Według szacunków Image Power na podstawie zainteresowania graczy, sukcesów produkcji o zbliżonej tematyce jak House Flipper, oraz szerokich możliwości zwiększenia wishlisty za pomocą działań marketingowych, gra posiada duży potencjał sprzedażowy.
– Mamy też w planach produkcję kolejnych trzech tytułów, zarówno nowych, jak i już sprawdzonych IP – można się z nimi zapoznać na naszej stronie emisji. Wiąże się to z szeregiem zadań operacyjnych – od restrukturyzacji zespołu wewnętrznego i poszukiwania nowych zespołów zewnętrznych do skalowania w górę potencjału produkcyjnego czy marketingu naszych projektów. Właśnie obsługa realizacji naszych nadchodzących tytułów jest kluczowym celem bieżącej emisji akcji – dodaje Marcin Zaleński.
Zgodnie z obecnym harmonogramem, w lutym 2024 r. Image Power zamierza zaprezentować demo Haunted House Renovator. Aktualnie wishlista gry liczy ponad 33 tys. dodań. W dalszych planach Image Power znajduje się także podjęcie prac nad trzema innymi produkcjami – Ambulance Simulator, Offroad Survival oraz Creature Lab 2.
– Myślę, że w najbliższej przyszłości czeka nas ciekawy okres. Obecnie pracujemy ciężko nad Haunted House Renovator – chcemy zaprezentować wersję demonstracyjną graczom na początku przyszłego roku. Uważam, że pokażemy tym samym na jak wartościowe projekty przeznaczamy środki pozyskane także dzięki naszym inwestorom – mówi prezes Image Power.
O spółce
Początki Image Power sięgają 2012, kiedy powstała pierwsza w Polsce szkoła concept artu i digital paintingu Potęga Obrazu. W 2019 roku już jako Spółka Akcyjna, Image Power rozszerzyło profil działalności o produkcję oraz wydawanie gier, a w kwietniu 2021 roku z sukcesem zadebiutowało na rynku NewConnect w Warszawie.
Strategia Spółki zakłada zarówno prace nad grami niskobudżetowymi, między innymi z gatunku symulatorów oraz pokrewnych, jak i stopniowe angażowanie się w projekty o większej skali produkcyjnej i marketingowej, w tym produkcje premium.