Sprzedaż detaliczna

    Wskaźnik makroekonomiczny sumujący wartość produktów, które zostały zakupione przez konsumentów na własne potrzeby (sprzedaż hurtowa nie jest wliczana). Wskaźnik istotny dla rynków finansowych, ponieważ sprzedaż detaliczna jest jednym z głównych składników Produktu Krajowego Brutto. Sprzedaż detaliczna nie świadczy tylko o wydatkach konsumenckich, ale także o przyszłych zyskach w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.

    FP Markets
    Inwestor
    Posiada średnio- i długoterminowe nastawienie do inwestowania. Zawiera niewiele transakcji w miesiącu – często jedną lub nawet żadnej – w oczekiwaniu na realizację zakładanego scenariusza rynkowego. Decyzje inwestycyjne podejmuje na podstawie analizy fundamentalnej, natomiast sam moment wejścia i wyjścia z pozycji definiuje z wykorzystaniem narzędzi analizy technicznej. Inwestuje w wartość, nie interesuje go szum rynkowy na niskich interwałach czasowych.