Redaktor Comparic24.tv, Marcin Podlacki, zaprasza na czat inwestorski na żywo, którego gościem będzie prezes notowanej na GPW spółki Brand24, Michał Sadowski. W trakcie transmisji jej uczestnicy będą mogli zadawać pytania w czasie rzeczywistym.
- Brand24 przeniesie się na rynek główny GPW. KNF zaakceptowała prospekt emisyjny spółki
- W drugiej połowie marca spółka publikowała wyniki za IV kw. 2020 r. osiągając 3,5 mln zł przychodów
- Spółka obecnie szturmuje amerykański rynek i jak przyznaje Sadowski to właśnie USA są jej głównym rynkiem zbytu
Brand24 działa prężnie w USA i osiąga próg rentowności w ostatnim kwartale
W ostatnim kwartale minionego roku globalny dostawca monitoringu mediów przekroczył próg rentowność dzięki odbudowie bazy klientów, która liczy obecnie blisko 3,5 tys. kont. Czwarty kwartał 2020 roku Grupa Brand24 zakończyła z 3,5 mln zł przychodów, co jest wynikiem porównywalnym do tego samego okresu 2019 r.
Brand24 to polska firma założona w 2011 roku m.in. przez Michała Sadowskiego, gościa programu Comparic24.pl, która zajmuje się monitorowaniem mediów społecznościowych na potrzeby klientów.
– Dla nas głównym rynkiem są Stany Zjednoczone. Cała nasza komunikacja, zarówno marketingowa, jak i tak związana z obsługą klienta po rejestracji jest zaplanowana z myślą obsługi klienta z USA (m.in. jest anglojęzyczna). Nasz wysiłek, jeśli chodzi o podział strefowy działu obsługi klienta, jest mocno nastawiony na tą strefę czasową (amerykańską) – tak strukturę sprzedaży przedstawił prezes firmy Brand24, Michał Sadowski.
Brand24 to twórca narzędzia o takiej samej nazwie, którego główną funkcją jest efektywna metoda monitorowania tego, co o Twojej marce, produkcie mówi się w Internecie. To również narzędzie do pomiaru natężenia szumu, który w danym momencie pojawia się wokół wybranej marki, produktu lub słowa kluczowego.